Betalte 33.000 for 3 Chanel-tasker hun aldrig fik

På Trendsales-kontoret er vi hver dag vidner til tusindvis af solstrålehistorier. Vi elsker hver og en af de mere end 12 millioner positive vurderinger, som indtil videre er blevet uddelt. Bag hver enkelt smiley gemmer sig en helt særlig fortælling. I dag har vi valgt at gå i dybden med historien bag én af de mere sjældne smileys: Den skuffede 😔 Tre unikke seconhand Chanel-tasker blev sat til salg af den samme sælger. Attraktive priser, næsten ikke brugte og vigtigst af alt: ægte og autentisk Chanel.

chanel trendsaleshandel sikker shopping

53-årige Lillian Thode fra København er en af Trendsales’ største taskeentusiaster og elsker derfor at bruge timer på at gå på jagt i Trendsales-universet for at supplere eller udskifte sin samling af luksuriøse og eksklusive designertasker.

Her opsnappede hun hurtigt Chanel-drømmene og fik en handel i stand med sælgeren. 33.000 kroner lød den samlede pris på:

Det var jo nogle flotte og reelle billeder. Pigen lød ærlig og jeg var i løbende kontakt med hende både via Trendsales og senere på mail.

Men Chanel-taskerne dukkede aldrig op, selvom Lillian forsøgte alt:

Jeg bad hele tiden om trackingnummer på forsendelsen, men pigen sagde, at hun var blevet meget syg og derfor ikke kunne sende. Jeg tilbød endda at tage til Sverige for at hente taskerne… Uden held.

Sikker shopping fremfor alt

Chanel-fanatikeren frygtede forståeligt nok for sine penge, men havde heldigvis taget sine forbehold forud for handlen.

Hun havde overført pengene til sælgeren gennem Trendsales’ eget betalingssystem TSpay og kunne derfor ånde lettet op bare et par dage efter episoden.

Med Trendsales’ service – TSpay Handelstryghed – som beskytter både køber og sælger automatisk i en handel, fik hun hver en krone og øre retur på sin TrendsalesKonto – det samme havde desværre ikke været tilfældet, hvis Lillian havde handlet via bankoverførsel, MobilePay eller Swipp.

Hvis betalingerne foretages uden om Trendsales’ eget system, er der nemlig naturlige begrænsninger for, hvad bankerne, politiet og vi her hos Trendsales kan stille op, selvom vores support altid gerne hjælper med at finde en god løsning på en handel, der er gået i hårdknude.

Om oplevelsen fortæller Lillian selv, at hun blev forskrækket, men stadig vil opsøge handler af denne karakter fremover og selvfølgelig altid vil overføre pengene via Trendsales:

Det er meget forskelligt, hvor meget jeg handler på nettet. Det er dog kun på Trendsales, at jeg handler både som køber og sælger, da det er den side jeg har størst tillid til på alle måder. Oplevelsen har ikke fået mig til at ændre adfærd på nettet, da jeg har tiltro til folk, især på Trendsales, hvor jeg er sikker på at få hjælp.

trendsaleshandel sikker shopping

Sådan sikrer du dig en god handelsoplevelse på Trendsales

Hej, hvem handler jeg med?

Hos Trendsales har vi et vurderingssystem. Tjek brugerens tidligere vurderinger for at se andres oplevelser med vedkommende. Tjek desuden om brugeren er NemID-valideret.

Dyrk altid sikker shopping

Gennemfør altid betalingen med autoriserede betalingsløsninger. De færreste betalingssytemer har en integreret forsikring, men det findes hos os. Med TSpay er du automatisk beskyttet mod uforudsete risici via TSpay Handelstryghed. Eksempelvis, hvis du ikke modtager den vare, du har betalt for. Som sælger er du omvendt også forsikret, hvis din vare forsvinder eller går i stykker under forsendelsen.

Brug din sunde fornuft!

Kig grundigt på annoncebillederne, og læs teksten – hvordan har sælger selv beskrevet varen, og hvordan ser den ud? Er der noget, du er i tvivl om, så spørg sælger – virker noget for godt til at være sandt, så er det desværre også ofte tilfældet. Send aldrig varen, før du har modtaget pengene.

Skærmbillede 2016-08-02 kl. 13.56.06