Månedens bruger: ville aldrig sælge noget, jeg ikke selv ville købe

På Trendsales-kontoret er vi hver dag vidner til tusindvis af solstrålehistorier. Vi elsker hver og en af de mere end 12 millioner positive vurderinger, som indtil videre er blevet uddelt i vores tøjfællesskab.Bag hver enkel smiley gemmer sig en helt særlig fortælling. 😊

Her skal vi møde kvinde bag en af de Trendsales-profiler, som har samlet flest af de positive af slagsen: ”charlotteblochthomsen” Har du inden for de seneste 5 år haft en overordentlig god handelsoplevelse med en kvindelig sælger fra Stenløse, så har du muligvis handlet med ”Månedens bruger” for februar. En titel vi her på Trendsales vælger at uddele til brugere, som har givet en særligt god oplevelse til andre brugere. 😊 ”Charlotteblochthomsen” har ikke “blot” haft 78 TrendsalesHandler i måneden, der gik. Hun har også serviceret hver eneste ”kunde”, som hun betragter dem hun handler med, til perfektion.

Charlotte kan prale af 1328 (!) gode vurderinger og blot 2 ærgerlige vurderinger. Wow, siger vi bare her på Trendsales-kontoret. Vi spurgte Charlotte, hvad hendes opskrift på så mange gode vurderinger er! Læs Charlottes svar og en (herlig og meget ærlig) forklaring på, hvor alle de ting hun sælger stammer fra:

Du har lige nu 1530 aktive annoncer. Et imponerende højt antal! Hvor stammer alt det tøj fra?

”En af årsagerne til mine mange annoncer er mine to dejlige drengebørn. De to graviditeter har sat sine spor på min garderobe, som voksede og voksede i takt med min mave ☺️ Jeg har været heldig at købe stort set alt til rigtig gode priser, og det er også årsagen til jeg selv sælger billigt. Derudover er jeg også begyndt at sælge varer for mine veninder. Vi lider af lidt af et shoppegen i omgangskredsen og det får andre nu gavn af.”

Hvad er hemmeligheden bag dine utallige gode brugervurderinger?

”Først og fremmest ville jeg aldrig sælge noget, jeg ikke selv ville købe. Jeg gennemgår altid tøjet for fejl og mangler op til flere gange. Jeg går meget op i, at kvaliteten / varen er i topform! Ville selv blive super skuffet, hvis jeg modtog noget, der ikke levede op til forventningerne. Alt tøj gennemlyses, da lys hurtigt afslører eventuelle fejl og huller. Især i uld. Hold en beklædningsgenstand op foran en lampe, kig ind under stoffet og alt afsløres. Meget praktisk. Og vær ærlig og hjælpsom altid! Har haft flere “kunder”, der har haft mange spørgsmål til en vare: Det er IKKE spild af tid, men meget frugtbart både for køber, kommende købere og vurderinger. Alle skal være glade for handlen. Det er nok derfor jeg kun har få negative handler!

Jeg er yderst servicemindet, nogle ville måske mene for servicemindet! Men det bunder nok i, at jeg gennem mange år har undervist i god kundeservice. Er nu ude af branchen, men det er nok en blivende “arbejdsskade.” Jeg undersøger også alternativer forsendelser til kunder. Er der fx. En DAO-pakkeshop i nærheden, der kunne være mere praktisk for kunden? Mange kunder kender kun til Post Danmark. Hvilket kan være en væsentlig dyrere løsning for dem.”

 

Et kæmpe skulderklap til Charlotte for den fantastiske service hun yder og de gode oplevelser hun sikrer så mange brugere her på Trendsales!

Besøg Charlottes profil her, og se om din næste tøjskat skal findes hos ”Månedens bruger” i februar.

TIP OS! 💡

Har du et tip til en bruger, vi bør give et skulderklap? Send os en mail til hej@trendsales.dk med emnelinjen “månedens bruger” eller tip os i en kommentar herunder. Så bliver det måske din favoritbruger, der løber med titlen næste gang! 😊